Connexion

Récupérer mon mot de passe

Rechercher

Résultats par :

Rechercher Recherche avancée

Derniers sujets
» briareos se remet à la BD
Mer 14 Aoû - 20:42 par briareos

» les trucs les plus débiles fait au boulot
Sam 22 Déc - 18:13 par briareos

» CRIS !!
Sam 13 Oct - 22:36 par AnneKo

» [Marvel] Question bête
Mer 2 Mai - 22:57 par Ryjaya

» AnneKo
Mer 7 Mar - 0:17 par AnneKo

» [Couches lavables] Liens utiles
Sam 18 Fév - 17:15 par koneko

» [Bouquins] Au revoir embryon de vie sociale
Sam 21 Jan - 18:58 par AnneKo

» hadopi sans existence légale depuis noël
Mer 11 Jan - 23:02 par AnneKo

» le blog d'Anneko la receptioniste hotelière
Mer 11 Jan - 22:54 par AnneKo

Navigation
 Portail
 Index
 Membres
 FAQ
 Rechercher
Marque-page social

Marque-page social Digg  Marque-page social Delicious  Marque-page social Reddit  Marque-page social Stumbleupon  Marque-page social Slashdot  Marque-page social Furl  Marque-page social Yahoo  Marque-page social Google  Marque-page social Blinklist  Marque-page social Blogmarks  Marque-page social Technorati  

Conservez et partagez l’adresse de Graines de g33ks sur votre site de social bookmarking

Conservez et partagez l'adresse de Graines de g33ks sur votre site de social bookmarking

Flux RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

CRIS !!

Page 6 sur 26 Précédent  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Suivant

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Re: CRIS !!

Message par thierry-titi le Mer 6 Juin - 14:12

je suis un gainer alors, mais moi ça marche pô

thierry-titi
MD
MD

Masculin

Voir le profil de l'utilisateur http://thierrytiti.canalblog.com/

Revenir en haut Aller en bas

Message par koneko le Mer 6 Juin - 14:22

enfoiré!

c'est quand tu m'donnes la moitié de ton foie?

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Voir le profil de l'utilisateur http://konekochijo.canalblog.com/

Message par Bidibulle le Mer 6 Juin - 15:06

Moi je suis gainer malgré moi ................ Aveugle

Bidibulle
Disque ZIP
Disque ZIP

Féminin

Message par thierry-titi le Mer 6 Juin - 16:34

je te l'envoie par la poste kat

thierry-titi
MD
MD

Masculin

Voir le profil de l'utilisateur http://thierrytiti.canalblog.com/

Message par koneko le Mer 6 Juin - 16:40

\o/

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par koneko le Jeu 7 Juin - 20:40

CONNASSE DE MERE!!!!!!!!!!!!!!!

putain, mettre en doute ma maladie parceque madame "n'a jamais vu de rapport medical".

j'en ai marre d'etre a ce point absolument pas soutenue, d'etre traitée comme une moins que rien, d'etre prise pour ce que je ne suis pas, j'en ai marre putain j'ai pas merité ca, MERDE.

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par Bidibulle le Jeu 7 Juin - 20:48

koneko I love you

Bidibulle
Disque ZIP
Disque ZIP

Féminin

Message par snith le Jeu 7 Juin - 22:38

koneko> aller ça va aller, on va manger.....DES CHIPS!!! T'ENTENDS? DES CHIPS!!!
...
...c'est tout ce que ça te fait quand je te dis qu'on va manger des chips?
...
...
Razz

snith
Disquette 5" ¼
Disquette 5

Masculin

Message par koneko le Ven 8 Juin - 12:23

et poncho? t'en veux pas, c'est ca????

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par Jem le Lun 18 Juin - 19:14

Koneko> Moi je pourrais pas payer pour un animal quand on sait tous ceux qui ne demandent qu'a etre adoptés.

Jem
All your base are belong to I
All your base are belong to I

Masculin

Message par Ryjaya le Lun 18 Juin - 19:47

Pareil que Jem Bof bof

sinon ohhh joie!!!! on a retrouvé le chèque de rendu de caution de l'ancien appart de Lyon (péremption dans un mois Aveugle ) Youpi g

et horreur!!! demain, il y a un déménageur qui vient pour faire un devis et donner une approximation du cubage...c'est le bordel Crying or Very sad Shocked

Ryjaya
DVD-R
DVD-R

Féminin

Voir le profil de l'utilisateur http://ryjaya.blogspot.com

Message par koneko le Lun 18 Juin - 21:58

Jem > argument qui vaut aussi pour la fabrication d'enfants.

Apres, moi c'est dans l'optique d'elever des chats, parceque bon, faut quand meme que je gagne des sous.

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par koneko le Jeu 21 Juin - 17:20

Ayé, ma grand-mère est decedée.

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par Agathe le Jeu 21 Juin - 17:28

Erf.

Agathe
CD-RW
CD-RW

Féminin

Message par koneko le Jeu 21 Juin - 17:52

Non non, pas erf.

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par Ryjaya le Jeu 21 Juin - 18:52

c'est l'hécatombe des GM en ce moment, j'ai la GM du mari d'une copine qui est morte aussi...

Ryjaya
DVD-R
DVD-R

Féminin

Message par koneko le Jeu 21 Juin - 19:29

c'est parceque sarkozy a dit qu'il supprimait les droits de succession.... ^^

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par Ryjaya le Jeu 21 Juin - 20:55

et elle t'as pas mis une part d'heritage de côté??

Ryjaya
DVD-R
DVD-R

Féminin

Message par koneko le Jeu 21 Juin - 21:46

mdr tu rigoles??? j'aurai deja de la chance si ma mere me laisse quelque chose en heritage...

koneko
La chieuse de service
La chieuse de service

Féminin

Message par Invité le Jeu 21 Juin - 22:10

je veut juste dir que je suis triste car ma compagne Sad
me manque ca fait dejat deux jours et elle est partie pour 1 mois et demie pour gagner des sous
mais moi elle me manque
j'ai du mal a dormir sans elle et mon appart fait vide
je ne l'entand plus m'apeller pour me parler ou me raler
je l'aime ma puce InLove et elle me manque beaucoup Crying or Very sad

je suis comme un chat qui cherche sa sourie qui se cache (voir avatar Coucou )

Invité
Invité

Message par AnneKo le Jeu 21 Juin - 22:21

Dès que je suis moins crevée, tu rameutes tes potes et vous venez chez moi, on assomme Nathan et hop jdr tranquille Very Happy

Ca ne règle pas le problème de ta chérie mais ça t'occupera en attendant ? Very Happy

AnneKo
42
42

Féminin

Voir le profil de l'utilisateur http://petitspixels.com/

Message par Invité le Jeu 21 Juin - 22:23

AnneKo a écrit:Dès que je suis moins crevée, tu rameutes tes potes et vous venez chez moi, on assomme Nathan et hop jdr tranquille Very Happy

Ca ne règle pas le problème de ta chérie mais ça t'occupera en attendant ? Very Happy

j'ai me plus gout a fair des JDR car pas la motivation

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Invité
Invité

Message par AnneKo le Jeu 21 Juin - 22:25

Ah woué quand même Shocked

AnneKo
42
42

Féminin

Voir le profil de l'utilisateur http://petitspixels.com/

Message par Invité le Jeu 21 Juin - 22:29

je n'est plus goute a regarder mais serie en attent (Heros et DEXTER) et les jeu video plus envie
il me reste encore la pienture
mais j'ai envie de me coucher et de plus me lever jusqu'a que mandy revienne

Invité
Invité

Message par Ryjaya le Jeu 21 Juin - 22:38

Arghhhh Sad

Ryjaya
DVD-R
DVD-R

Féminin